V No­vej trž­ni­ci chce­me na­kú­piť i kul­túr­ne a spo­lo­čen­ské po­du­ja­tia

No­vá trž­ni­ca má mať pes­trú po­nu­ku. Tvr­dia to ľu­dia v pries­ku­me. Vy­jad­ri­li sa za gas­tro pre­vádz­ky i pries­tor na kul­túr­ne a spo­lo­čen­ské po­du­ja­tia. Vý­sled­ky za­pra­cu­je No­vé Mes­to do ná­vrhu bu­dú­ce­ho vy­uži­tia bu­do­vy. (NM)



Vý­sled­ky pries­ku­mu Met­ro­po­lit­né­ho in­šti­tú­tu v Bra­ti­sla­ve (MIB)

  • 1609 res­pon­den­tov 
  • 54 % trž­ni­ca má ne­vy­uži­tý po­ten­ciál
  • oplý­va vý­ni­moč­nou at­mo­sfé­rou
  • chcú za­cho­vať to dob­ré
  • pri­dať no­vé mož­nos­ti
  • na­prí­klad kul­túr­no-spo­lo­čen­ské­ho vy­ži­tia
  • tvr­dí to 66 % opý­ta­ných
  • 40 % ľu­dí žia­da pes­trú po­nu­ku ob­čerstve­nie
  • ve­čer lo­kál­ne ví­no a hud­bu
  • ľu­dia oča­ká­va­jú pre­daj kve­tov, lie­kov a pries­tor na stret­nu­tia
  • 77 % opý­ta­ných si pra­je kul­túr­ne po­du­ja­tia
  • do­pyt je po stre­ed fo­ode, bl­ších tr­hoch či dis­ku­siách
  • po­znat­ky za­pra­cu­jú do plá­nu pre ob­no­vu No­vej trž­ni­ce


(No­vé Mes­to)