Nová tržnica má mať pestrú ponuku. Tvrdia to ľudia v prieskume. Vyjadrili sa za gastro prevádzky i priestor na kultúrne a spoločenské podujatia. Výsledky zapracuje Nové Mesto do návrhu budúceho využitia budovy. (NM)

Výsledky prieskumu Metropolitného inštitútu v Bratislave (MIB)
- 1609 respondentov
- 54 % tržnica má nevyužitý potenciál
- oplýva výnimočnou atmosférou
- chcú zachovať to dobré
- pridať nové možnosti
- napríklad kultúrno-spoločenského vyžitia
- tvrdí to 66 % opýtaných
- 40 % ľudí žiada pestrú ponuku občerstvenie
- večer lokálne víno a hudbu
- ľudia očakávajú predaj kvetov, liekov a priestor na stretnutia
- 77 % opýtaných si praje kultúrne podujatia
- dopyt je po streed foode, blších trhoch či diskusiách
- poznatky zapracujú do plánu pre obnovu Novej tržnice
(Nové Mesto)