Plán ob­no­vy po­mô­že pri vý­stav­be no­vých cyk­lo­tras, pre­po­ja cen­trum s okra­jo­vý­mi čas­ťa­mi mes­ta

Chys­ta­jú sa no­vé cyk­lo­tra­sy. Pre­po­ja cen­trum s Ra­čou, La­ma­čom, Dl­hý­mi diel­mi a Kar­lo­vou Vsou i Že­lez­nou stud­nič­kou. Pris­pe­je k to­mu spo­lu­prá­ca mes­ta s mi­nis­ter­stvom do­pra­vy a pe­nia­ze z plá­nu ob­no­vy. (BT)

 

🚲 Ďal­šie in­ves­tí­cie do roz­vo­ja cyk­lo­dop­ra­vy v Bra­ti­sla­ve

  • pri­má­tor Ma­túš Val­lo
  • a mi­nis­ter do­pra­vy Jo­zef Ráž ml.
  • ohlá­si­li no­vé in­ves­tí­cie
  • do cyk­lis­tic­kej in­fra­štruk­tú­ry v Bra­ti­sla­ve

 

📌 Cyk­lo­tra­sa Pod­kar­pat­ská ra­diá­la

  • 0,725 km
  • pre­po­je­nie Ra­če s cen­trom mes­ta
  • tra­sa ve­die cez vi­noh­ra­dy až do Ma­lých Kar­pát

 

📌  Cyk­lo­tra­sa Pod­háj – La­mač

  • 2,40 km
  • na­po­je­nie síd­lis­ka La­mač na hlav­nú cyk­lo­tra­su do cen­tra
  • bez­peč­ný pre­chod me­dzi le­so­par­kom a mest­ský­mi tra­sa­mi

 

📌  Cyk­lo­tra­sa Ha­ny Me­lič­ko­vej – Mo­le­co­va

  • 1,50 km
  • spo­je­nie síd­lis­ka Dl­hé die­ly s Kar­lo­vou Vsou a cen­trom
  • lep­ší prí­stup k elek­trič­ke a zlep­še­nie do­prav­nej ob­služ­nos­ti

 

📌 Cyk­lo­tra­sa R12 La­mačs­ká ra­diá­la – Zi­di­ny, Ostru­ži­no­vý chod­ník

  • 1,39 km
  • spo­je­nie La­ma­ča s cen­trom mes­ta
  • pre­po­je­nie na re­kre­ač­nú ob­lasť Že­lez­ná stud­nič­ka

 

💬 Mi­nis­ter do­pra­vy Jo­zef Ráž

  • bez­peč­ná in­fra­štruk­tú­ra je kľú­čom k to­mu
  • aby ľu­dia ne­cha­li do­ma au­tá a pre­sad­li na bi­cyk­le
  • ve­rím, že no­vé pro­jek­ty pris­pe­jú k zdrav­šie­mu ži­vo­tu v Bra­ti­sla­ve

 

💬 Pri­má­tor Ma­túš Val­lo

  • až 20-ti­síc Bra­ti­slav­ča­nov po­u­ží­va bi­cy­kel den­ne
  • na ces­tu do prá­ce či do ško­ly
  • ďal­ších 40-ti­síc na re­kre­áciu
  • pre­to bu­du­je­me kva­lit­né a bez­peč­né cyk­lo­tra­sy

 

💰 Od­po­čet

  • vďa­ka Plá­nu ob­no­vy a odol­nos­ti pri­bud­lo vy­še 9 km cyk­lot­rás
  • pod­pí­sa­né bo­li zmlu­vy na ďal­šie šty­ri pro­jek­ty
  • v hod­no­te cca 1 mil. €
  • vznik­ne viac než 6 km no­vej in­fra­štruk­tú­ry
  • do­pl­ní mest­skú cyk­lo­sieť
  • pre­po­jí exis­tu­jú­ce frek­ven­to­va­né tra­sy
  • vý­sled­kom bu­dú po­hodl­nej­šie a bez­peč­nej­šie pod­mien­ky pre cyk­lis­tov

 

(Bra­ti­sla­va, BA24)

 

Komentáre

---