Par­ko­va­cí sys­tém PAAS je po­ško­de­ný vý­pad­kom ka­ta­stra iba čias­toč­ne

Sys­tém PAAS nie je oc­hro­me­ný úpl­ne. Na­priek vý­pad­ku ka­ta­stra po­kra­ču­je vy­dá­va­nie a pre­dl­žo­va­nie par­ko­va­cích ka­riet. Len ne­mô­žu byť schvá­le­né au­to­ma­tic­ky a úda­je sa ove­ru­jú na zá­kaz­níc­kej pod­po­re. Zna­me­ná to pre­dĺže­nú le­ho­tu vy­ba­vo­va­nia ka­riet. Ak Vám kon­čí plat­nosť par­ko­va­cej kar­ty ale­bo po­tre­bu­je­te vy­dať no­vú, vec vy­ba­vuj­te rad­šej v pred­sti­hu pár dní. (Bra­ti­sla­va) Vy­dá­va­nie a pre­dl­žo­va­nie par­ko­va­cích … Čí­tať ďa­lej Par­ko­va­cí sys­tém PAAS je po­ško­de­ný vý­pad­kom ka­ta­stra iba čias­toč­ne