Do­vo­lať sa vo­dá­rom mô­že byť na dl­ho, rad­šej má­me pí­sať

,

Vo­dá­ri ne­stí­ha­jú. Bra­ti­slav­ská vo­dá­ren­ská spo­loč­nosť če­lí ná­po­ru otá­zok od spot­re­bi­te­ľov, kto­rí sa zau­jí­ma­jú o otáz­ky v sú­vis­los­ti s no­vý­mi sa­dz­ba­mi DPH a fak­tu­rá­ci­ou. Ve­rej­nosť pro­sí o tr­pez­li­vosť. Mies­to te­le­fo­ná­tov má­me rad­šej upred­nost­niť pí­som­né pod­ne­ty cez for­mu­lár na we­be. (BVS)

 

Pre­ťa­že­né call cen­trum Bra­ti­slav­skej vo­dá­ren­skej spo­loč­nos­ti

  • ak­tu­ál­ne v dô­sled­ku zvý­še­né­ho zá­uj­mu
  • ľu­dia sa pý­ta­jú na no­vé sa­dz­by DPH a fak­tu­rá­cie

 

Vý­zva BVS

  • pro­sia ve­rej­nosť o tr­pez­li­vosť a po­cho­pe­nie
  • pra­cov­ní­ci ro­bia čo mô­žu
  • pre rých­lej­šie spra­co­va­nie pod­ne­tov od­po­rú­ča­jú pí­sať
  • tre­ba vy­užiť on­li­ne kon­takt­ný for­mu­lár na we­be

 

(BVS)