No­vé Mes­to pred­sta­vi­lo lo­go mest­skej čas­ti

No­vé Mes­to má no­vé lo­go. Vo ve­rej­nej sú­ťa­ži ho vy­tvo­ri­lo di­zaj­no­vé štú­dio Mr Me­a­dow. Pod­ľa sta­ros­tu Ma­tú­ša Čup­ku, gra­fi­ka nad­vä­zu­je na pô­vod­ný erb mest­skej čas­ti. Kri­tik Bra­ni­slav Fi­li­po­vič sa pý­ta, či ce­na zá­kaz­ky vo výš­ke 31 680 eur ne­bo­la pri­vy­so­ká. (BA24)


No­vé Mes­to má no­vé lo­go

  • ide o vi­zu­ál­nu iden­ti­tu
  • ví­ťaz­ný ná­vrh vzi­šiel zo sú­ťa­že
  • nad­vä­zu­je na pô­vod­ný erb mest­skej čas­ti
  • po­sú­va ho do sú­čas­nos­ti
  • má zau­jať mlad­šie ge­ne­rá­cie či tu­ris­tov
  • iden­ti­ta bu­de po­stup­ne za­vá­dza­ná do ko­mu­ni­ká­cie mest­skej čas­ti


Au­to­ri ví­ťaz­né­ho ná­vrhu

  • di­zaj­no­vé štú­dio Mr Me­a­dow
  • Mar­tin Mis­trík v spo­lu­prá­ci s Ka­ta­rí­nou Ky­se­li­co­vou
  • hlav­nou myš­lien­kou kon­cep­tu je spá­ja­nie a ko­mu­ni­ta


Ide­ové vý­cho­dis­ká lo­ga

  • spo­je­nie dvoch čas­tí
  • kom­pakt­ná ty­po­gra­fia s je­di­neč­nou kres­bou
  • od­kaz na mest­ský ur­ba­niz­mus
  • gra­fic­ký sym­bol spoj­ky
  • in­špi­ro­va­ný tva­rom mest­skej čas­ti na ma­pe


Lo­go do­pĺňa­jú sym­bo­ly

  • vrá­ta­ne No­vej trž­ni­ce
  • Pal­my
  • či No­vej Do­by





Lo­go če­lí kri­ti­ke

  • pri­chá­dza s ňou Bra­ni­slav Fi­li­po­vič
  • na­rá­ža na ob­sta­rá­va­ciu ce­nu 31 680 eur
  • pý­ta sa, či je adek­vát­na
  • ne­sú­hla­sí, že by lo­go vy­chá­dza­lo z er­bu
  • Petr­žal­ka pod­ľa ne­ho do­siah­la po­rov­na­teľ­ný vý­sle­dok lac­nej­šie
  • lo­go mož­no vy­tvo­riť pro­stred­níc­tvom AI ná­stro­jov bez­plat­ne


(BA24)