Par­ko­va­cí sys­tém PAAS je po­ško­de­ný vý­pad­kom ka­ta­stra iba čias­toč­ne

,

Sys­tém PAAS nie je oc­hro­me­ný úpl­ne. Na­priek vý­pad­ku ka­ta­stra po­kra­ču­je vy­dá­va­nie a pre­dl­žo­va­nie par­ko­va­cích ka­riet. Len ne­mô­žu byť schvá­le­né au­to­ma­tic­ky a úda­je sa ove­ru­jú na zá­kaz­níc­kej pod­po­re. Zna­me­ná to pre­dĺže­nú le­ho­tu vy­ba­vo­va­nia ka­riet. Ak Vám kon­čí plat­nosť par­ko­va­cej kar­ty ale­bo po­tre­bu­je­te vy­dať no­vú, vec vy­ba­vuj­te rad­šej v pred­sti­hu pár dní. (Bra­ti­sla­va)


Vy­dá­va­nie a pre­dl­žo­va­nie par­ko­va­cích ka­riet PAAS po­kra­ču­je

  • aj na­priek vý­pad­ku ka­ta­stra
  • kar­ty však ne­mô­žu byť schvá­le­né au­to­ma­tic­ky
  • úda­je ove­ru­jú na zá­kaz­níc­kej pod­po­re PAAS
  • vy­da­nie ka­riet sa mô­že o nie­čo pre­dĺžiť


Čo ro­biť

  • ak sa Vám kon­čí plat­nosť par­ko­va­cej kar­ty
  • ale­bo po­tre­bu­je­te vy­dať no­vú kar­tu
  • žia­daj­te o to v pred­sti­hu pár dní


Do­hra vý­pad­ku ka­ta­stra na PAAS

  • nie je mož­né au­to­ma­tic­ky vy­dá­vať no­vé
  • re­zi­dent­ské
  • náv­štev­níc­ke
  • a abo­nent­ské par­ko­va­cie kar­ty
  • ani pre­dl­žo­vať plat­nosť tých ka­riet


(Bra­ti­sla­va)